Müdürümüz

Sevgili veliler,

Perma Akademide eğitim, pozitif psikoloji verilerinden ilham alan, öğrencinin iç dinamiklerini, kaynaklarını harekete geçiren adeta gençlerin içindeki devi uyandıran bir yönteme dayanmaktadır.

Bu yaklaşım, geleneksel eğitim ve öğretim bakışının dışında insanın, öğrencilerin güçlü karakter özelliklerine vurgu yapan, öğrenciyi mevcut durumdan istenen amaca ulaştırmayı hedefleyen bir yöntemdir. Benimsediğimiz yaklaşıma ve uyguladığımız yöntemlere göre başarısızlık yoktur, sadece sonuçlar vardır. Öğrencilere umutlu olmayı, öğrenme azmini, öz disiplini ve kararlılığı bir beceri haline getirmek ve öğrenme sevgisini kazandırmak için çaba gösteriyoruz. Öğrencinin öğrenme sevgisini kazanması, kendini yenileme isteğinin kazandırılması pek çok ailenin de yükünü hafifletmektedir. Evde anne babalar çocuklara öğretmenlik yapmak yerine ebeveynlik yapmalıdır. Bunun da yolu öğrencilere öğrenme sorumluluğu kazandırmaktır. Öğrenme sorumluluğunu edinmiş bir öğrenci öğrendikçe motive olur, motive oldukça, kendini geliştirir. Kendini geliştiren birey ailesine, çevresine yararlı bireydir. Perma Akademde uygulanan pozitif eğitim sayesinde öğrenciler;

Bedensel olarak kendilerini iyi hissederler.

Öğrenmeyi sever, öğrenmekten keyif alırlar.

Okul ya da sınav görevlerini severek yerine getirirler.

Gelecekleri hakkında iyimser olmayı öğrenirler.

Potansiyellerini ortaya çıkarmasını bilir ve iç dinamiklerini doğru yönetirler.

Toplumda kendini doğru ifade ederler.

Ödevlerini zamanında yapar ve ödev yapmaktan keyif alırlar.

Okumayı sever, okudukça gelişimlerine özen gösterirler.

Perma Akademi gerek okul, gerekse ulusal sınavlara hazırlanan öğrencilere danışmanlık yapan, onların kişisel gelişimine katkı sağlayan yüksek motivasyonlu kurumdur. Bizi tercih eden hiçbir öğrenci başarısız olmamıştır. Öğrenciden aldığımız yüksek enerjiyi bilgi ve deneyimimizle birleştirerek yüksek motivasyonla hizmet vermeye devam ediyoruz. Perma Akademi yenilenerek, gelişerek öğrencilerini geliştiren bir kurum olmaya devam etmektedir.